Tereza Hadrbolcova. Powered by Blogger.

Week

Friyay!


Neskutečné jak to zase letí. Přijde mi, jako by to bylo včera, co jsem si říkala, že je teprve úterý. Krásné počasí už nás koncem týdne asi defintivně opustilo a asi pomalu začnu vítat podzim. 

Mám zase spoustu zážitků, o které se s vámi určitě chci podělit, tak to bude možná menší sloh. :-)

Birell Prague Grand Prix 2014 - 6 September


V sobotu se konal tradiční každoroční RunCzech běh v Praze. Tentokrát jsem se ale nepřihlásila na 5km, ale posouvám svou laťku na 10km. Sama jsem na to byla dost zvědavá, ale výzva je výzva! 
Startujeme na Václaváku. Přehnala se malá přeháňka, tak se všichni modlí, ať na náš start nepřijde nějaký velký slejvák. Nepřišel!! :-)
Stoupla jsem si do fronty na tejpování, protože mě poslední dobou při běhu dost zlobí koleno a spousta lidí mi říkala, že jim tejpa pomohla. Tak jdeme vyzkoušet další novou věc. 
Upřímně, měla jsem z celého závodu docela hrůzu, protože jsem moc netrénovala. Naštěstí kvůli tomu, že jsem se přihlásila na poslední chvíli, jsem byla v sektoru G, kde stojí i vodiči na 1h 10min/výš a tudíž se mi doufám nestane, že můj start rychlostně přeženu, jak se mi už několikrát stalo. Ta euforie vás totiž neskutečně žene. Věřte nebo ne, ale další kilometry pak doslova přežíváte.

Vybíháme už za tmy a má to neskutečnou atmosféru oproti těm odpoledním běhům. V telefonu mi běží playlist na běh, bez kterého bych se neobešla. Znáte to? Písničky, při kterých vám naskočí husí kůže a dají celému vašemu běhu úplně jinou (skvělou) náladu?!

Při běžení tak třetího kilometru nás míjí běžci z Keni a další top favorité, kteří už jsou asi na svém 6tém kilometru. Přijde mi to vždycky vtipné. V zázemí už málem uklízí věci, vítězové už si div doma nenapouští vanu, chlubí se svou výhrou a já teprve s dalšími lidmi "umírám" na posledních km. Nojo. :-D

Víte co mi vždycky dobilo energii? U cest stály rodiny a jejich malé děti si chtěly s někým plácnout a podle výrazu jste lehce poznali, jestli už se tak stalo nebo ne. Ani nevíte, jak jejich radost z toho plácnutí udělala radost vám. Někdy i taková maličkost dokáže hodně. A jak se hned běželo líp. S pocitem, že si nějací lidé udělali čas a fandí vám všem bez toho aniž by vás znali a fandí ať to doběhnete v pořádku. :-)
Doběhla jsem v čase 1:10:48.  Jsem maximálně spokojená. A tak celkově s vypětím sil, podceněnou přípravou, bolavým kolenem a neskutečnou euforií jsem zvládla první závodní 10tku! 
Přikládám pár fotek. :-D 


Rovnou se podívejte i na krátké video, jak to vlastně celé vypadalo. 



Dny města Kladna - 7 September

Další tradiční každoroční akcí jsou Dny města Kladna. Jen jsme to obešli, abychom se podívali, jak to letos vypadá. Nebo spíš se jdu podívat, jak to vůbec vypadá. Naposledy jsem tam byla někdy tak před třemi lety (možná i déle). Vždycky mi do toho něco jiného vlezlo. :-) 


Doma jsme už trochu pozměnili výzdobu a přidali podzimní barvy.


Také mi během týdne přišla objednávka z Paperchase a já se konečně mohla pustit do tvoření foto alba, o kterém teď konecem týdne můžu říct, že už je úspěšně hotové ! 

Sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory. 


Užijte si víkend (i přes tohle počasí)! :-)
T.

No comments